top of page
  • Foto del escritorÚna Fingal

Tertúlia al voltant de "La canción del bardo"


Ahir vaig gaudir del gran plaer de ser convidada al Club de lectura de la Biblioteca Torras i Bages de Vilafranca del Penedès, que em va obsequiar amb una meravellosa tertúlia sobre la meva novel·la, "La canción del bardo". No tinc paraules per definir aquesta meravellosa experiència, la sala estava repleta de lectors i lectores de la història de Ólcan, que venien amb una il.lusió enorme a parlar de la seves impressions. Vaig copsar un nivell molt alt del club i vaig gaudir molt amb l'intercanvi d'idees i les emocions compartides. Va supossar el meu bateig de foc com a autora, ja que, fins al moment, la meva experiència en clubs era a l'altra banda, com a conductora, cosa molt més fàcil i gens estresant. Tanmateix els meus nervis i pànic inicial ben aviat van quedar dissolts per l'afecte dels lectors i l'excel·lent direcció de la conductora del club, Elvira Mestres, que va fer una profunda lectura de la novel·la que em va impactar, repassant tots els aspectes de la novel·la fins el més mínim detall, incidint en lo rellevant, i destacant l'mportància de lo col·lateral, ni jo mateixa podria haver-la defensat tant bé, gràcies Elvira! I moltés gràcies a la directora de la biblioteca Núria del Campo, que sempre ha cregut en mi i que va ser al meu costat, la seva simpatia i amistat em va fer sentir com a casa, sempre és així amb ella des de que la conec, una dona com poques, apassionada de la seva feina, e la vida, de la cultura i de la gent.

I moltes gràcies als lectors, per permetre'm el privilegi de conversar al voltant del meu treball, ja que sense ells aquest treball no tindria sentit, perquè els escriptors som animals comunicadors, volem transmetre i compartir allò que neix dins nostre, des del més profund, i en volem parlar, és una necessitat atàvica des dels més remots orígens de la humanitat, per això dic, un privilegi.

Gràcies a tots, de tot cor, els vostres esguards emocionats, m'acompanyaran sempre.

Ara vull deixar unes fotografies, que són el millor testimoni i record del que va passar i lo bé que ens ho vam passar.


Úna Fingal a la tertúlia sobre "La canción del bardo" al Club de Lectura de la Biblioteca Torras i Bages de Vilafranca del Penedès. 28/02/17

Úna Fingal a la tertúlia sobre "La canción del bardo" al Club de Lectura de la Biblioteca Torras i Bages de Vilafranca del Penedès. 28/02/17


El club i Úna

El club i Úna


De esquerra a dreta: Núria del Campo, directora de la Biblioteca Torras i Bages, Úna Fingal, autora i Elvira Mestres, conductora del club

De esquerra a dreta: Núria del Campo, directora de la Biblioteca Torras i Bages, Úna Fingal, autora i Elvira Mestres, conductora del club













Gràcies a tots, amics!

Gràcies a tots, amics!

5 visualizaciones0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo
bottom of page